Esa Wikman on ostanut Topgeo Oy:stä Raine Uttulan osuuden 10.1.2019 päivätyllä kaupalla. Raine Uttula konsultoi vielä siirtymäkauden ajan yhtiötä.

Kaupan tarkoituksena on taata yrityksen kehittyminen ja jatko uuden osaomistajan tuella. Uudella osaomistajalla on lähes 30 vuoden kokemus maanmittausalan maahantuonnista ja kaupasta. Uusi omistaja tarttuu toimeen avoimin mielin ja uusien ideoiden kanssa, pyrkien yhdessä muiden omistajien kanssa kehittämään Topgeo Oy:stä vieläkin parempaa palvelua ja asiakaskokemusta tarjoavaa kumppania nykyisille ja tuleville asiakkaille.

Topgeo Oy toimii maanmittaukseen, rakennusmittaukseen, työkoneohjaukseen sekä paikantamiseen liittyvien tuotteiden ja ratkaisujen parissa. Päämiehemme Topcon Corporation on alan suurinpia valmistajia.

Topgeo Oy on perustettu vuonna 1987 ja on siten pisimpään Suomen markkinoilla toiminut maanmittaus- ja rakennusmittauskojeiden maahantuoja.

Lisätietoja:

Jouni Mäki-Tulokas, 040-583 2122